F v názve nami testovaného auta nie je len tak pre srandu F značí už šiestu generáciu Oplu Corsa.

My sme tento krát testovali verziu s 1,2 litrovým motorom, ktorý poháňa benzín. Šesť stupňová manuálna predovka je určená pre pravých F-rajerov. Na prednú nápravu prenáša postačujúcich 100 koníkov.

Zdroj: Adam Žugec

Kúl interíer

Naša bola tento krát nabitá technológiami od kolesa až po strechu. Presne to platilo aj pre interiér. Po nasadnutí na palubu Vás ako prvý osloví obrovský displej multimediálneho centra. Ten mal v prípade nami testovanej verzie až 10 palcov, čo na nás v aute tejto kategórie zapôsobilo veľmi atraktívne a najmä F-rajersky. Vďaka takto veľkému displeju na šoféra hľadia informácie z dokopy až 18 palcov. Ako to? Okrem tohto nabúchaného media systému sme mali na palube k dispozícii aj 8 palcový displej hneď za volantom. Na tejto digitálnej led prístrojovej doske Okrem  nájdete všetky potrebné informácie o ktorých môžete počas jazdy snívať.vnútornej výbavy sú však ťahákom Oplu Corsa tie úúúúžastné F-rajerské LED Matrix svetlá, ktoré naozaj stoja za každé euro pretože vďaka nim vidíte v noci ešte lepšie ako cez deň.

Zdroj: Adam Žugec

GS Line

Tento stupeň výbavy urobí z Corsy F auto, ktorým žiadny F-rajer nemôže pohrdnúť. Oproti normálnym verziám mala táto naša športový predný a zadný nárazník či pohodlné športové sedačky. V danej konfigurácii boli aj príplatkové 17 palcové disky, ktoré tento F-rajerský look len podčiarkli. 

Zdroj: Adam Žugec

Príjemne odladený motoooooor brm brm 

Medzi ďalšie F-rajeriny na tomto aute patril aj parádne naladený motor. Jeho 100 koníkov možno neznie ako nejaké extrémne terno avšak treba sa pozrieť aj na jeho váhu, tá je len 1165 kilogramov. Pri takejto mušej váhe je tento trojvalec s jedna dvojkou postačujúci. Komu by to však bolo málo Opel ponúka možnosť kúpiť si 130 koníkovú verziu ale už len s 8 kvaltovým automatom. Túto výkonnejšiu F-rajerskú Corsu sme testovali v tooomto videjku, vtedy sme sme sa vybrali s Corsou predstaviť ju jej predkom.

No a keď zaradíme do šestky?

Áno na koniec písaného testu preraďujem to šiesteho kvaltu a ideme naplno ďalej. Poďme si teda zhrnúť, ako sa nám s touto Corsou žilo, čo sa nám páčilo najviac a ktorý jeden maličký detail by sme zmenili. V tejto konfigurácii Corsy bola a je naozaj úžasná výbava, obrovské displeje, „bezdrvótová“ nabíjačka a „ÚŽASTNÉ“ svetlá. So 100 koňovou verziou sme boli schopní jazdiť vcelku úsporne. Pri porovnávacom teste sme mimo mesta namerali krásnu spotrebu len 5 litrov na 100 kilometrov

Opel Corsa 1.2 GS Line

Obrázok 1 z 14

A teraz to, na čo všetci čakáte. Áno, táto inak F-rajerská Corsa má jeden maličký mínus, teda dva…možno by sa nám pýtala trošku kratšia radiaca páka a trošku väčšia modifikovateľnosť palubného počítača.

Pozrite si aj naše video, v ktorom sme túto Corsu porovnávali s jej elektrickou sestrou.