Už pri prvom pohľade si hovoríme, že Maserati urobilo jedno zo svojich najlepších rozhodnutí, keď sa rozhodlo toto auto nedať do produkcie.

Zdroj: Wheelsage

Význam názvu síce nepoznáme, ale pokiaľ by som mu názov dával ja, určite by som ho nazval Buranom medzi ďalšími Maserati. Tento počin bol predstavený verejnosti v roku 2000 na autosalóne v Ženeve. Motorom sa síce tváril na športiaka. Poháňať ho mal V8tri celééééééé dva litrový agregát s výkonom 370 koní, štvorkolkou a v tej dobe v koncerne modernou prevodovkou Tiptronic. Slušný výkon na VAN (???) s posuvnými dverami nie?

Zdroj: Wheelsage

Na prvý pohľad toto auto klame svojím dizajnom a môže sa zdať menšie ako naozaj je ozaj veľké! Je takmer päť metrov dlhé, skoro dva metre široké a 1,63m vysoké. Dostatok miesta na palube pasažierom sľuboval aj rázvor kolies s hodnotou pekných 2,93 metrov

Interiér sa mal niesť v znamení luxusu, ako môžeme vidieť na fotke kožené tu bolo snáď Fšetko. Nám to auto však aj tak úplne nesadlo a čiastočne mi pripomína dizajnovy Mount Everest – Fiat Multipla.

 

Zdroj: Wheelsage